ایرانییان
ایرانییان

*سالگرد ازدواج*
زن: عزیزم امید وارم همیشه عاشق بمانیم وشمع زندگیمان نورانی باشد.
مرد: عزیزم کی نوبت کیک می شه؟

*روز زن*
زن:
عزیزم مهم نیست هیچ هدیه ای برام نخریدی یک بوس کافیه

مرد:
خوشحالم تو رو انتخاب کردم آشپزی تو عالیه عزیزم (شام چی داریم؟)
*روز مرد*
زن:
وای عزیزم اصلا قابلتو نداره کاش می تونستم هدیه بهتری بگیرم.

مرد:
حالا اشکال نداره عزیزم، سال دیگه جبران می کنی (چه بوی غذایی میاد)

* 40 روز بعد از تولد بچه*
زن:

وای مامانی بازم گرسنه هستی؟

 

(عزیزم شیرخشک بچه رو ندیدی؟)

مرد:
با دهان پر(نه عزیزم ندیدم، راستی عزیزم شیر خشک چقدر خوشمزه است؟)
* 40 سال بعد *
زن:
عزیزم شمع زندگیمون داره بی فروغ میشه ما پیر شدیم

مرد:
یعنی دیگه کیک نخوریم ؟

*2 ثانیه قبل از مرگ *
زن:
عزیزم همیشه دوستت داشتم

مرد:
گشنمه

*وصیت نامه*
زن:
کاش مجال بیشتری بود تا درمیان عزیزانم می بودم و نثارشان می کردم تمام زندگی ام را!!

مرد:
شب هفتم قرمه سبزی بدید!

*اون دنیا*
زن :
خطاب به فرشته ی مسئول: خواهش می کنم ما را از هم جدا نکنید، نه... نه... عزیزم... خدایا به خاطر من...
.
.
.
.
(و سر انجام موافقت می شه مرد از جهنم بره بهشت)


مرد:
خطاب به دربان جهنم: حالا توی بهشت شام چی میدن

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, توسط اسماعیل